vineri, 1 ianuarie 2010

Ganduri pentru noul an

La cumpana dintre ani am revazut toate evenimentele esentiale din 2009. Recunosc ca a fost anul in care am reusit sa finalizez tot ce mi-am propus.
Pe plan profesional, am avut o generatie care mi-a incantat sufletul. Ca diriginta a meritat sa lupt alaturi de ei si pentru ei. Ca profesor a meritat sa lucrez suplimentar deoarece rezultatele au fost pe masura. Am bucuria sa ii stiu studenti care
se pregatesc pentru propriul drum.
In viata privata am reusit sa aduc pe lume o fetita sanatoasa si mancacioasa.
Tot cumpana dintre ani mi-a adus in inima emotia unui inceput. Sunt mama si nu stiu nimic despre aceasta cariera. Zilnic simt un nod in gat caci noi provocari ma asteapta.
2010 este anul dedicat invatarii, insa nu pentru examen, ci pentru a fi parinte.
Drept urmare va doresc celor care imi cititi articolele ceea ce imi doresc si mie, un an de doua mii zece ori mai bun decat anteriorul.
LA MULTI ANI!

Un comentariu:

~PakKaramu~ spunea...

Happy new year to you