luni, 4 ianuarie 2010

Prima zi de scoala 2010

Dimineata am realizat ca s-a terminat vacanta. Gandul mi-a zburat instantaneu la colegele mele care s-au reintalnit in cancelarie si au schimbat impresii de vacanta. Mi-as fi dorit sa fiu si eu alaturi de ele, sa le aud aventurile, sa le povestesc pe ale mele si sa reluam atmosfera vesela pe care am parasit-o in decembrie.
Insa plansul din patut mi-a reamintit ca acum am o singura eleva pe care trebuie sa o instruiesc si pana la primavara voi sta inchisa in casa asteptand ca micuta mea sa nu mai sufere de dureri de burtica.
Dragi colege, va doresc un an in care fiecare initiativa pe care o aveti sa iasa de doua mii zece ori mai bine decat v-ati fi asteptat. Va asigur ca in timp ce invat sa devin mama, ma voi gandi si la voi.

Niciun comentariu: